donderdag 7 april 2011

4 weken !!




De tijd vliegt, iedere keer denk ik dat er genoeg tijd is om uitgebreid te genieten van de puppen, foto's te maken, mensen te woord te staan, visite te ontvangen, verhaaltjes te schrijven enz.
Maar ik kom steeds tijd te kort, de dag is zo weer om, zeker nu het stel steeds grotere plassen gaat doen en liefst op de schone bedden die je net hebt neer gelegd.
De kranten liggen er eigenlijk nog voor de sier, vinden zij, die houd je netjes, je bed niet.
Nadat ons matras zo kletsnat was geplast , dat we nergens meer lekker droog konden zitten, hebben we dat er maar uitgehaald. Wel jammer, het is zo gezellig om lekker bij ze te liggen en dan die kleine lijfjes lekker tegen je aan te zien kruipen. Maar goed, dit is weer de volgende fase van het groter worden, ze moeten nu min of meer alleen slapen, wij liggen niet meer in de bak maar er naast, haha.Ik denk dat wij, nou ja ik, er meer moeite mee hebben dan de pups.
Vorige week begonnen we met de pap, nou dat vonden de dames en heren geen succes, die mocht ik houden.
Dan maar lekker vlees, andere nesten beten gewoon in mijn vingers als ik daar mee kwam. Deze puppen zaten over hun schouder te kijken of mama er al aan kwam, vlees, jakkes.
Mellow daarentegen wordt nog steeds met luid gejoel begroet, das lekker.
Gelukkig beginnen ze de pap nu wel te waarderen om daarna toch nog maar een toetje bij mams te nemen.
Ze gaan nu richting de 3 kilo, ongelooflijk, zo hard als dat gaat, hebben inmiddels scherpe tandjes en die gebruiken ze graag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Die foto van mellow met de blauw/grijze pup is echt fantastisch!!! Zou hij haar nu nadoen??? Echt te lief......

Groetjes van Olga.